Bäst dagen med Världens Bästavän! :) <3

Hejhej! :D

Idag har det varit bästa dagen med bästisen Benjamin fan va roligt det va idag tack för du alltid finns för mig när jag mår skit du gjorde min dag idag tack så mkt!! :') <3
som sagt när vi va i skärholmen måste jag kolla genom alla mina favorit butiker så benjamin fick följa med vart jag än gick! ^^
förlåt för det :) men du störde dig säkert nte hoppas jag på :)
jag känner mig så himla stolt som fick välja kläder till benjamin som han skulle testa :)
sen så blev jag kär i nåra kläder lägger ut bilden snart köpte tröjan till han fick köpa skjortan :)
sen köpte min bästis nagelpenna till mig så snäll han ha ville ha den :) <3
lägger ut bilderna snart på det vi gjorde idag osv det va så roligt idag :)
Jhennifer,Elin,Towe,Stephaie gjorde nte det ni vet vad jag tjattrar om :)

nu kommer alla bilder på bästa dagen :) <3

Älskar dig bästavän! :) <3
löveu
visst vale jag fina kläder hitta blå chinos byxor skit snygga men han köper next time :)

Fixa time :) <3
gg
ggg
Färsk pressad Apelsin juice  :) <3
ttt
Fin klocka man köpte obs gjorde en robot till min kusin :) <3
tet
In the toilet (stavning) :) <3

xoxo//Bianca♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0