Bianca Här..

Hejhej!..

Jag har inte haft lust att blogga dom senaste veckorna pga att det är något som har hänt och mår inte så bra sitter för det mesta i mitt rum å gråter för mig själv.. ( skulle alla ni bloggläsare vara tacksamma å inte fråga vad det är)
för orkar seriöst inte prata om det!...
men min dagar har typ varit mest med släkten osv träffat lite folk hit å dit :)
det är ju liksom det man ska göra under lovet

imorgon ser min dag ut så här : Träffa sötisen Gabbe :)
e typ jätte nervös för det xD  brukar bli nervös när jag ska träffa killar (a) <3
men bloggar mer senare imorgon efter jag kommit hem tror jag sover oss min moster imorr :) <3

I LOVE THIS SONG!! ♥_
xoxo//Bianca


SÅNT HÄR ÄLSKAR JAG !! ♥_
gs

Kommentarer
Postat av: Saga

Älskar oxå skräckfilmer :'D

Love to them! <3

2011-07-06 @ 01:15:58
URL: http://cookiesiloveu.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

.

2011-07-06 @ 19:10:00
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0