Det är inte lördag idag

Hello!
Det känns som att det var ett tag sen jag kom hem från campen nu.
Jag, Elin, Jhennifer och Stephanie var på Stadium Sports Camp i en vecka, Elin hade ju skrivit lite tidsinställda inlägg som ni kanske såg.
Jag vill verkligen be om ursäkt för att jag knappt har uppdaterat något, men jag har inte haft något speciellt viktigt eller roligt att skriva.
Det är min tråkiga anledning.
Jag vet inte om jag kommer att skriva så mycket mer idag heller.
Ungefär såhär ser min dag ut:
*Städa mitt rum + dammsuga. (Det känns som att det var en evighet sedan jag gjorde det, urk!)
*Packa upp mina väskor.
*Tvätta kläder.
Med mer, har skrivit en lista på massa grejer så uppdateringen från min sida kommer nog vara ganska dålig idag, men om jag kommer på något att skriva kanske jag gör det! :) (Förlåt för att det inte finns några bilder i inlägget och så, men blogg.se krånglar ganska just nu..)
/Towe

Kommentarer
Postat av: TILDA CORNELIA

Jätte söt blogg, verkligen! :)

2011-07-05 @ 18:13:02
URL: http://tildacornelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0