En underbar vecka!!

Hej!! Det var länge sen jag bloggade, jag vet men det är bara för att jag inte har orkat och inte haft tid!
Som ni har sett så var jag, Jhennier, Elin o Towe på Stadium sportscamp i en vecka. :)
Det var seriöst en sjukt bra vecka och jag kommer sakna alla som var där och som jag kunde lära känna!!
Jag kan berätta lite.
Vi åkte dit vecka 1 och alla vi tog innebandy, som ni som läst Elins tidsiställda inlägg vet lite om.
Aja, vi kom dit på söndgen och åkte hem på lördagen.
Vi hade träningar 2 gånger per dag + matcher och andra aktiviteter. Som på onsdagen då fanns det en aktivitet som heter Expedition sportscam, där hela campen är med och deltar. Man går till olika stationer och gör olika uppgifter, vi fick full pått på nästan alla stationer. ;)
På fredagen var det disco på kvällen o det var mycket som hände då under den kvällen. (Ni får ta det på vilket sätt ni vill!? ;P) Hela fredagen var helt bäst!
Juste jag glömde, företaget salming kom och dom berättade om vad man skulle tänka på när man köpte klubba och så. Man fick också pröva olika klubbor. När man hade gjort det skulle vi köra en tävling, då man skulle skjuta i mål och i målet fanns det ett Skynke med hål. Man skulle skjuta bollen och försöka få in den i ett utav hålen. Det var bara jag och en till tjej som gjorde mål, hahah och vi hade också likadana klubbor. :P
Man fick välja ett pris, det var mellan klubbblad, svettband och annat som jag inte kommer ihåg. Men jag valde klubbblad, Den är vitt med lila "mönster" typ.
Jag kommer inte kunna lägga upp bilder för jag kan inte ladda över bilder från min mobil till datorn. "/ hoppas dom andra kommer kunna lägga upp bilder!
Det var vi som vann Expedition sportscamp, det fick vi veta på avslutningen, då fick dom som vunnit gå upp på scen och ta emot priset, det var typ en väska, men jag var inte med på avslutningen för jag var tvungen att åka hem tidigare för jag skulle på bröllop sen på eftermiddagen. Så det var elin som berättade för mig att vi hade vunnit :)
Btw bröllopet var jätte bra, jätte roligt och jätte fint!!
det var blandat chilensk "latinsk" musik och arabisk musik. För han är chilenare och hon är från Tunisien typ.
Det var iaf roligt. Dan efter kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, jag tror jag sov nästan hela dan.

Nu ska jag gå och såva! Inlägget kanske inte var det bästa men bättre än ingenting.
Godnatt alla sovgott.
puss puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0