Film + B&J + Bianca = ♥

Hello!

Idag har jag varit med Bibbi det mesta av dagen. :D
Vi kollade på trailern till filmen Beastly där Vanessa Hudgens och Alex Pettyfer (♥!!) har huvudrollerna.



Vi skulle kolla på den, men ljudet fungerade inte av någon anledning så vi såg inte den.. (Hoppas vi gör det en annan gång!)
Vi surfade runt lite på Youtube och så gick Bibbi in på Ben & Jerry's reklamen och så blev vi jättesugna på glass så vi drog ner till centrum och köpte två burkar. ;D

Min är den vänstra och den till höger är Bibbis! :D Ska jag erkänna en sak så var detta första gången jag åt glass från Ben & Jerry's.. Men men, "Någon gång ska vara den första" och "Bättre sent än aldrig"! ;) Det var iaf supergott! ;9

Bild tagen av Bianca! ♥

När vi hade handlat i mataffären gick vi till bokhandeln för Bibbi skulle visa mig några snygga iPhone-skal och medan jag gick runt och kollade på böckerna så köpte hon en jättesöt nalle till mig! :3
Jag ska försöka lägga in bilderna på datorn i morgon och då ska ni få se den, den är jättesööt! :D :3 ♥

Vi såg en film iaf, Brüno hette den. Haha, den var ju lite.. annorlunda..? x)
Den var rolig iaf. ;)


Såå.. Det var min dag typ. ;)

Kram! ♥

Towe

P.S. Lägger snart in "dagens låt", en låt som jag och Bianca lyssnade på om och om igen idag! c: D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0