God morgon!

Hello!

Vaknade för ett tag sen, har käkat frukost och nu sitter jag här.. x)
Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett tag, men alla vet väl att det finns såå mycket andra saker i livet än att blogga (speciellt nu på sommarlovet). Dessutom har det varit ganska fint väder och så, såå, ja ni förstår..?

Igår kväll var jag iaf lite med Stephanie, men hennes morbror (och kusiner?) var hemma hos henne så hon skulle gå vid halv nio ungefär.
När jag var påväg hem från Stephanie träffade jag Benjamin, Sebastian och Allan så jag var lite med dom och sen frågade dom om vi skulle bada och jag har blivit typ värsta badkrukan så jag ba: "Eeh, kanske..".
Jag hämtade i alla fall mina badkläder och Allan och Benjamin hoppade i på en gång typ, medans jag och Sebbe stod och kollade på. Haha, jag var inte ensam badkruka iaf.. ;)

Till slut hoppade vi också i, jag var sist.. (;

I alla fall så har jag taget sommarens första dopp.. Vad säger man? Bättre sent än aldrig! :D

Det såg inte direkt ut såhär där vi badade, men bilden var så underbar och drömsk så
den fick vara med iaf.. ♥

Tumblr_loojv8cw9i1qemj0ho1_500_large
Bild härifrån.

Nu är det ju lite halvtråk väder ute så jag tror jag ska sätda och lite sånt idag. Mitt rum behövs städa ganska mycket så det är nog det jag ska göra. :)

Vi får se om jag bloggar mer idag, men jag kanske lägga in iaf ett inlägg till lite senare, men jag lovar inget!

Ha en bra dag!

Towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0