5-0 To Sweden!

Hejhej !
som sagt har det varit fotbollsmatch mellan svergie å findland som sagt vann svergie YEEY!
nu sitter jag i mitt rum å är stolt över mig själv eftersom jag har lärt mig ganska många låtar på min gitarr,trodde det skulle vara svårare än så men det är ganska lätt när du väll kan alla ackorder! :)

idag så var det skola som sagt,gick hem typ på engelska lektionen något hände men vill helst inte ta upp det så lämnar det bakom mig.Så diana fick följa med mig till tumba vi hade grymt roligt på bussen hon frågade hela tiden hur många stationer är det kvar? jag bara typ 10st så suckade hon hahah ^^

så missade vi typ 3 lektioner det tar ju ganska lång tid hem till mig från slagsta jue ;o men inte snart iaf för ska flytta iaf innan jag börjar 8an,det har pappa lovat mig.

Efter skolan var jag med Benjamin,Raffe,Linus och Tony nere vid slagsta badet det va ju hur kul som helst så hittade vi bästa stranden ever YEEY ! som sagt solade jag men blev inte brun direkt :P doppade mig lite sen typ till knäet ! det var hur jävla kalt som helst !! :o imorgon blir det storstädning eftersom jag slutar skolan på fredag så måste väll säkert vårat klassrum se bra ut! och måste lämna in massa böcker ska ta å stoppa in dom i väskan nu så att jag inte glömmer dom imorgon när jag ska till bussen.Det brukar hända att jag glömmer saker,men sånt händer ju liksom inte bara mig utom alla!

men iaf tänkte bara säga: alla ni som har sätt Twilight filmerna får inte ta å missa premiären på breaking dawn den 18 november tror jah den är ^^ <3


Breaking Dawn



OMG TROR JAG DÖÖR MÅSTE BARA SE DEN ORKAR INTE VÄNTA KAN MAN INTE TJUV TITTA !! ;o
har iaf bestämt mig att jag ska kolla breaking dawn men tjejerna fan det är så mkt kvar tills premiär noo .. :/ <3


men ska dra å slagga nu måste upp tidigt imorr C'ya xoxo//
glitter logo maker - http://www.sparklee.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0