Bara för att man har tråkigt!

Snodd från Towes egna blogg som innan snodde ifrån någon annan. ^^)

SENASTE: 
Kompis du träffade: Aaaamanda :)
Du pratade i telefon med: Min storebror <3
Du kramade: Min storebror <3

IDAG: 
Är det: Lördag.
Kläder: Rosa shorts, grått gina linne, gråa strumpor. ;)
Är bättre än igår: I don't know

IMORGON:
Är det:Söndag?
Planer: En tråkig grej, tyvärr..
Någonting tråkigt som händer imorgon: Jupp, eller får hoppas det blir lite roligt iaf..

FRÅGOR OCH SVAR: 
Det första du gjorde i morse? Svarade i min mobiltelefon som ringde..
Vad irriterar du dig på? Lättare o säga det man inte irriterar sig på, eller?
Tror du på distansförållanden? Beror på..
Vem tänker du på just nu? Min familj..
Vart reste du sist? Ingenaning. :o
Vad gjorde du igår kväll? Typ inge.... 
Liknar du din mamma eller pappa? Mamma
Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,): Kärlek antar jag. <3
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Om jag ser en så, ja.
I vems säng sov du inatt? Iaf inte min..
Vilken färg har din tröja? Grå.  

LYCKA: 
Är du en glad person? Ja, tror de..
Vad gör dig glad? Allt/alla kan göra min glad vid olika tillfällen.
Är lycka överskattat? Nee?
Kan musik göra dig glad? Såklart!

NUVARANDE:
Nuvarande humör? Inte bra. 
Nuvarande frisyr? Utsläppt

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling? Nej..
Druckit bubblor? Emm, jag tror de
Tappat bort glasögon/linser? Ja :'(
Brutit ett ben? Nopp.

KLÄDER: 
Äger du ett plagg från en second hand-butik? Hoppas inte det.
Hur många par skor använder du regelbundet? Ingenaning. 
Har du sparat i över två månader för att ha råd att köpa ett klädesplagg? Neeej
Tycker dina vänner att du köper mycket kläder? Tror inte det. :P
Skulle du kunna tänka dig att jobba på H&M? Ja, men liksom kanske inte hela livet..
Har du någon gång burit en folkdräkt? Noppe.
Har du någon gång slängt ett plagg efter att endast ha använt det en gång? Nepp.
Anser du att en persons klädstil säger mycket om personen? Oftast!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0