Bästa Midsommaren ! :D

sfHejhej! :D

Idag har jag varit på bio med dom bästa Sara,Pia å hennes mamma :)
vi hade grymt kul,vi åkte dit ganska tidigt eftersom vi fick skjuss av min morbror
det va hur kul som helst,vi gick runt lite o tog bilder eftersom butikerna inte va öppna så tog vi massar bilder
och gick å köpte bio-biljetterna till Pirats of caribbien 3D elr hur man stavar ^^
vi typ flummade jätte mkt,och tog mest bilder nu lägger jag ut bilderna om en stund föresten imorgon ska jag på
midsommarlatino elr vah det heter grymt skoj det ska bli med maria.pia :)
vi ska dansa galet yeey :D
saknar min söta o....! :( <3
söta maria.pia har somnat då kanse det oxå är dags för mig att sova i think :D <3

hoppas att ni hade en bra midsommar för min ÄGDE !! :D

Bilder från idag :D <3
fsfs
f
t
k
lägger ut mer imorr C'ya xoxo//Bianca♥


Kommentarer
Postat av: Melisa

ååh den där studion va jag också i för ungefär en vecka sen. De skiiit kul i den :D hahah köpte ni CDn? om man betalade 50kr så fick man välja vilket låt som helst o d kom text på "skärmen" o så läste man o sjöng så gott man kunde. Sen fick man en CD o hörde sig själv sjunga hahaha. Själv sjöng jag men en kusin o vi valde JB you smile och katy parry firework. I.s.f om ni körde vilket låt hade ni?

2011-06-25 @ 12:39:27
Postat av: Towe

Nice haircut, Bianca! <3 :D

2011-06-25 @ 14:39:16
URL: http://bejst
Postat av: Melisa

bianca, har du klippt dej? :O känns liiiite kortare än va de va förut.. ? :I

2011-06-25 @ 16:50:35
Postat av: Bianca <3

Melissa fråga 1 svar: Nej vi testade nte för den va urfunktion det va ju synd annars skulle vi ha gjort det vi ville det oxå ! :D

fråga 2 svar:Ja det har jag klippt mig alldeles själv :D

Towe: Tack :D <3

2011-06-26 @ 01:07:37
Postat av: melisa

hur klippte du dig? ;O o shit alldellleees själv omg, men hur då?

2011-06-27 @ 23:38:24
Postat av: Melisa

vem är din sööta o... ? :)

2011-07-03 @ 18:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0