Bianca Här!

_Hejhej!

Idag hade man skola som vanligt,skit booring men vah ska man göra vill man ha en bra framtid så måste man.
Sen typ hade man städning hela dagen idah,ganska tråkit men det va chill så man ska inte skylla på något.sen så typ skulle klassen ner till slagsta badet men det spö regna så det blev tydligen inte det så vi fick sluta.Men jag gick ner med raffe,adam å oliver fast oliver sprang upp igen för han skulle hämta sin cyckel men kom aldrig tbx sen x) 'kidnappad'.Sen träffade vi sebbe å vi stog under tunneln å väntade på Benjamin å Linus som gick hem o bytte om till badkläder  ! :) sen så ringde jag jhennifer så va det något så fick springa upp igen till skolan,och snacka med henne å trösta henne å Elin och dom andra men tänker inte babla om det dom kanse inte tkr det e värsta kul om jag ska säga det! så ny byter jag ämne :)
sen så när vi skulle ner igen jag å brudarna så följde min älskling Towe med mig till badet !
å jhennifer,stephanie o elin typ gick någon stans tror hem till stephanie venneh
som sagt mina skor blev fula smutsiga måste fixa dom inte gjort det ;)
mitt hår blev kaos i regnet krulligt krull fult iaf på mig -_-'

men orkar inte berätta mer om dagen för ska sova nu..

har lyssnat på nyan.cat så jävla br men blir fett irri efter en stund ;o
hemsidan e  http://nyan.cat/ lyssnade 2500 sec fett jobbigt !
har den i huvudet -_-

jag håller mkt på med veckans saker bara så att alla vet! :) <3


fa

är : Mörkvitt - Ett Steg Kvar
sa
är : Justin Bieber Min vackra man!! ♥_
bara bibbis
Tack å Hej Leverpastej//
Myspace Text - http://www.sparklee.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0