Fult Väder!

Hejhej !

Har sjukt ont i magen mår så illa efter att jag drack ägg i ett glas usch aldrig mer fan vad äckligt det va!! ... :S
som sagt hade jag tänkt färga håret idag får se :D <3
jag har bara sovit idag inte gjort något annat än det för jag inte vet vrf x)
men får se om nån har lust o va med jobbiga mej sen xD
som sagt har jag varit jätte dålig på att blogga men har faktiskt en anledning till det och det är:
att jag inte haft tid för varit i lida hela tiden typ och när jag väll kmr hem så går jag ut och har varit jävlig slöfock på det .. ber om ursäkt!

imorgon blir det lida igen får se om man kan få tag på benjamin å towe om hon kan komma ! :)
och såklart med Erica ! :D <3

som sagt ringde jag Erica nyss vi bestämde att hon skulle sova oss mig,sen blir det massa film på kvällen och vi kmr hänga ute tror jag sen senare så ska jag köpa hårfärg tänkte färga ganska ljust :) <3

men nu ska jag chilla iväg det kmr mkt bilder idag tror jag efter en ganska knäpp dag med min bebis erica ! :D <3
så bloggar mer senare C'ya xoxo // Bianca

Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg :)

2011-06-17 @ 13:58:10
URL: http://hbby.blogg.se/
Postat av: Bianca

Tack söta hanna! :D <333

2011-06-17 @ 14:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0