Gröna lund!

Hejhej! =)
Förlåt för att min blogg uppdatering inte är så bra! Ska bättre på det.
I alla fall, igår så var jag på grönan (fjärde gången iår) med Towe, Hanna och Love! Det var super kul, vi gjorde massa roliga saker såklart. :P När jag och Towe åkte hem så började två killar snacka med oss på tunnelbanan, men dom var faktisk jätte snälla. Jag tror dom bor i närheten vad  mig... ^^)
Lite bilder från gåååår dagen!

Hanna o jag i väntan på Fritt Fall...

Snart åker vi ner! :D


Towe står nere på maken och väntar på oss...


Ser ni oss? ;)


Ser ni Extreem? :o ♥♥♥


Alla fyra på Vilda musen. ^^


Insaaaaaane!


Tog tyvärr inte så många bilder, hade inte tid med det.
Idag så ska jag försöka blogga några inlägg till men ska vara ute mycket, träna och spela piano!

Puss o hej leverpastej... ElIn ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0