Haha, jag tycker sånt här är kul!

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: ROsa
färg 2: Turkosa färger.
färg 3: Svart

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Hmm... inte vad jag kommer på just nu..
Fått ditt hjärta krossat: Nja, inte krossat precis.. 
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nopp
Fått reda på att någon har pratat om dig: Jupp
Kysst en kompis: Pussat?

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Neej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Öppnade presenter
Vilken tid vaknade du idag: Runt elva I think..
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov :)
Någonting som du längtar till: Brasilien!
Senaste gången du träffade din pappa: Någon minut sen...
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Mycket..
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nepp :P
Vad gör dig irriterad just nu: Att dom inte kommer...
Långt eller kort: Långt, tror jag.. :s
Vad gillar du gällande dig själv: Har itne lust o snacka bra saker om mig själv, men typ en hel del kanske :P

DIN FÖRSTA:
Operation: Har inte haft någon vad jag vet :)
Piercing: Öronen
Tatuering: Nopp
Bästa vän: Hon hette Jessica.. ♥
Sport: Fotboll..
Husdjur: Hamster
Vaccination du minns: Stelkrampsputan.
Förälskelse: Minns inte.

Alkohol du drack: Cider :)

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Både och
Kortare eller längre: höhö...
Romantisk eller spontan: Båda tillsammans blir ju perfekt. ;)
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar

 

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0