Happy,Happy!

Hejhej!
Bianca här som sagt idag har jag varit med Sara,det va jätte roligt vi gick ner till Tumba centrum å kolla de runt lite i butikerna imorgon köper jag mina 2par skor som jag verkligen älskar tror jag mamma sa iaf det.Jag är sjukt glad just nu eftersom jag har beställt ett jätte snyggt skal till min mobil tror jag dör i love it! förlåt om jag inte har bloggat väldigt mkt men ska försöka göra det,min söta Towe är på landet saknar henne grymt mkt! lägger ut sidan där jag köpte mitt skal ifrån å en bild på skalet oxå senare.Imorgon blir det tjejerna Elin å Jhennifer å Sara och sisst men inte minst Benjamin vi ska till Lida å bada/sola grymt kul! :)
sen efter ska vi grilla osv ! :)
massa bilder kmr oxå imorr,men iaf tänkte bara säga en sak till alla som läser våran blogg å kommenterar :
kommentera inte om det inte är något bra elr om du kommenterar bara massa taskiga saker vi alla i bejst ser faktiskt inte emot det här vi stör oss väldigt mkt på folk som gör så här specielt är det jävligt OMOGET!
menar allvar nu faktiskt vrf ens kommentera om man bara ska kommentera massa fkn dumma saker!! :@
men nu vill jag inte bli arg direkt men stör mig så himla mkt på folk som gör det !

Här är bilden på mitt vackra skal i love it!!
bibbis skal
hemsidan om ni vill beställa så är det ---> http://www.skal-man.se/back-cover-i9000-union-jack-displayskydd/2239-0
Grymt billigt vad tkr ni om mitt underbara skal ??

Nu ska jag Chilla ut å spela gitarr så bloggar mer senare puss å hej leverpastej xoxo//Bianca.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0