jo det kan jag

Anonym om förstå varför vi reagerar-.-:
som om personen som sa nått åt Stephanie är något dumt jag som trodde hon/han kanske sa något fult ord fast det vara bara vad personen tycket eller vad jag nu kan säga herregud plus kan inte stephanie snacka själv-.-




Svar: Jo jag kan snacka själv! Men jag hade inte sett det och dom kanske oxå blev sura och så för att folk skriver taskiga kommentarer.  Personen kanske inte sa något fult ord men som Elin sa kan det såra ibland.. Man tycker ju olika saker, men man får ju tänka om det kan såra någon, och hålla det för sig själv! Snälla kan ni tänka på vad ni kommenterar ändå, och vill ni bara skriva taskiga/dumma saker så kommentera inte alls!!

/Stephie


Kommentarer
Postat av: Melisa

hur många läsare har ni?...

2011-06-12 @ 10:26:51
Postat av: Anonym

va bra att du snackade själv !

2011-06-12 @ 12:22:09
Postat av: Anonym

hur många läsare har ni ?

2011-06-14 @ 12:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0