Jordgubbs milkshake!

Hello!
Just nu sitter jag i uterummet med mamma o driker iskall jordgubbs milkshake, är väldigt skönt en dag som denna eller hur?! I morse var jag hos tandläkaren, det gick super fort. Dom kollade typ bara med sån där spegel grej hur mina tänder var nu eftersom jag har fått dra ut tre stycken... Men inte på grund av hål eller något sånt som tur är. ;)
Igår så var det ju skolavslutning, bilder på hur vi såg ut kommer komma upp i bloggen snart.

Så länge en random bild på mig o min mobil idag när jag satt och väntade på mamma i bilden. Inge smink som ni kanske ser!


Just det nu är det bara 15 dagar kvar till Stadium Sports Camp!!!!!! :D ♥


Sommar krama, ElIn!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0