Kom inte på en bra rubrik

Hejhej! =)
I lördags var jag med Jhennifer och henns kusin till Grönan, orkar inte lägga upp bilderna för det kommer nog bli rätt uttråkande i längden för är där nästan hela tiden. ^^ Sen igår till idag var jag också med Jhennifer, sov hemma hos henne och vi tittade på Big brother finalen. Det var helt klart rätt person som vann, Simon. ♥
Sen idag så gjorde vi lite grejor (pilutta pilutta, jag säger inte vad det är det får ni nog se när det är .............) och sen gick vi ner till stranden och då kom Stephie också men hon tråkmonsen ville inte bada. :o

Kan man va vackrare?




Jhennifer, bilden du ville att jag skulle lägga upp trodde jag att jag hade överfört men hittar den inte på datorn och orkar inte skicka över den igen. :P

Just deee, nyss blev det bestämmt att jag ska åka iväg med Sara till Gotland i sommar och förhopningsvis så träffar jag min saknade brevvän o alla andra där också!!! ♥

En bild från när vi var med klassen på Gotland förra året. Saknar..

Haha, orkar inte leta efter en bättre bild! Duktiga Towe som städar. Men ni som har mig på facebook kan se alla mina bilder från Gotland där. ;)


Puss o hej leverpastej, ElIn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0