Mitt Första Gitarr Cover Är Ute !! :D

Hejhej !

Idag blir det bästa dagen ever,som sagt hade jag grymt roligt med Sara å Pia igår vi kollade på massa film osv.
Idag ska jag på studentfest oss min kusin Irene det kmr bli grymt roligt,det kommer komma massa bilder oxå.
jag skulle haft lägga ut mitt Gitarr cover igår fast det blev något fel på datan så jag fick göra det idag,la ut ett nytt spela allt nytt ist det kommer mer Covers så småning om när jag fått lite tips av alla vilken låt dom skulle vilja.

Bianca Leiva Gitarr Cover Justin Bieber Down To Earth

Hoppas ni gillade den för är nybörjare å har utvecklas jätte mkt å snabbt ! :D
Föresten imorgon har jag Innebandy läger grymt skoj det ska bli vaffan :D
får man hålla tummarna att man kmr in i svenska stadslaget ! :D
shit fattar nte hur jag kmr orka kmr säkert kma hem jätte sent får se till att man inte kmr hem så sent för måste sova ska upp jätte tidigt imorr ! :o
sen blir det att man ska möta Söta Jamina å hennes lillebror i pressbyrån yeeey :D
shiit måste ta med mig matsäck ååå allllt omg :o
nu tänkte jag lägga ut min älsklingslåt! :D Och dagens bild ! :D


sa



New Boyz - Better With The Lights Off ft. Chris Brown


Veckans Snygging!!
loveu

Bloggar mer senare C'ya xoxo//Bianca♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0