Onsdag!

Hejhej! :D

Det har varit en grymt rolig dag idag,men brudarna på lägret vi körde match mot våra tränare och minns inte hur mkt det blev men råkade släppa in ett mål.Och små söta barnen körde oxå mot dom,så söta dom e :D
sen efter åt vi lunch osv sen så taggade alla grupperna till storvretsbadet grymt skoj det va störde mej fett mkt på den dära jävla gubb jäveln han typ sa att vi va tvungna att gå ut pga att han skulle förklara reglerna bajspårej -_-
sen så när vi väll kom in i hallen så va vi tvungna att visa att vi kunde simma tydligen x)

sen lekte vi lite där o där med brudarna i laget :)
sen typ tog vi en boll så gick alla på en man liksom kämpade jätte mkt för att få bollen.
grymt kul jue ;)
sen efter allt bad osv så gick vi till donken å åt glass mums va gott det va som vanligt tog jag en med daim :)
sen så fick vi gå tbx å hämta sakerna,och jag följde med mickis upp till tåget för hon skulle tydligen till tåget så sen så typ gick jag rätt så snabbt för ville se om dom andra kom före mig elr nte.Men jag kom såklart före ^^
har grymt mkt muskelvärk :(
vi har haft rätt så hårda pass på lägret,men snart är det över men kommer sakna det sen specielt tjejerna ! <3
vi har delat tsm 1vecka snart imorr och det har varit hur kul som helst :)

har designat en klänning rösta e ni snälla ! :)

Mina designade klänning på NELLY.COM
vad tkr ni ? tog färgen gul eftersom det är en sommarfärg :D
skulle bli grymt glad om ni röstade xoxo//Bianca♥


Kommentarer
Postat av: Melisa

jag röösta<3 ps. ursnygg den va! :D

2011-06-22 @ 19:39:25
Postat av: Bianca <3

tack melisa :)

2011-06-22 @ 21:58:51
Postat av: Melisa

varsågod antar ja ? hehe xD

2011-06-23 @ 15:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0