Pretty little liars - seasong 2

Nu sitter jag här hemma hos Towe med henne och Elin.
Vi ska hitta på nåt skoj att göra idag.. ♥





Nu har Pretty little liars seasong 2 börjat/kommit ut.
Det är så himla bra, det kommer ut varje Onsdag på en hemsida som jag kollar på. Eller hela bejst kollar på det, men det är jag, Elin och Towe som kollar på det mäst.
Hemsidan som vi kollar på är
http://www.cucirca.com/2011/03/21/watch-pretty-little-liars-online/

Där kan man välja vilket avsnitt man vill kolla på, hela säsong 1 finns och nu börjar säsong 2 också komma ut, och som jag sa så kommer det ut på onsdager.
Den är på Engelska utan text, men det är inte svårt att förstå vad dom säger.

REKOMENDERAR VERKLIGEN!! 
xoxo Stephanie


Kommentarer
Postat av: Biana

Första gången stephanie säger xoxo ;)

2011-06-20 @ 17:45:45
Postat av: PAULINE

Hej, allt bra ? :D

2011-06-20 @ 19:59:44
URL: http://paulineslilla.blogg.se/
Postat av: stephie

nepp bibbi inte direkt första ;)<3

2011-06-20 @ 23:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0