Rysningar

Hejhej!

Jag fick gåshud på mina armar och rös jättemånga gånger under låten.
Särskilt när hon håller ut den ljusa tonen, en "slutton", slutet de sjunger tillsammans, när de filmar mamman som står/sitter och gråter för att hon är så rörd (det skulle jag också vara om det var min dotter som stod på scen och sjöng med sin största idol och dessutom sjunger hon ju som en gud!) och när alla reser sig upp och applåderar i slutet.
Titta själva och skriv sedan om ni tyckte det var vackert eller inte..! :)

Charice duet with Celine Dion "Because You Loved Me"


/Towe

P.S.
Förlåt för att jag knappt uppdaterat något, men jag har varken haft lust eller något vettigt att srkiva. Jag tror inte att jag kommer kunna uppdatera särskilt bra i morgon heller, min dag är typ fullspäckad. Ha det bra! ♥ D.S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hur är läget?

2011-06-22 @ 08:38:23
URL: http://sarannlakhann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0