Shoppat med dom bästa!

Hejhej! =)
Det har faktiskt varit en jätte bra dag idag. Efter skolan åkte jag, Jhennifer o Stephie o shoppade till skolavslutningen m.m. Vi träffade även Towe o hennes mamma på cubus. Bilderna berättar kanske lite mer än det jag skrivit i alla fall!

Här kommer lite bilder från detta! :D Förlåt för bilderna är verkligen inte bra..
Och kommer inte ihåg exakt vad allt kostade så chansar bara!
Haha, jag och Jhennifer gick med plastpåsar på huvudet till busshållsplatsen.

Mums! x) Mkt billigare i vaktlokalen än i dom vanliga affärerna!



Röd rosa top, HM. 79 kr.


Shorts, New Yorker. 79 st.


Smyken, JC. 10 kr st!! ;O



Den till vänster fick jag var älsklingen Stephie, det står. Honey och på den jag köpte står på Peace. ;)

BH. Cubus, 149, men jag o Stepihe delade, på "två för 199 kr." ;)


Och klänningen jag ska ha på skolavslutningen! :D Den är ful på bilden, men den är finare när jag har den på mig. Bilder från hur vi i Bejst ser/såg ut på skolavslutningen kommer komma upp längre fram!



Imorgon ska jag ta två hål till i öronen, har redan en på varje örsnibb men ska ta varsitt till på varje, och Stephie ska ta ett till! Någon gång ska jag ta ett till där uppe på örat vad det nu heter och en sån där liten skit snygg percing i näsan!!

Ha det bäst!!
/ElIn ♥




Kommentarer
Postat av: Melisa

en fråga till dig med Elin :) var smycken från JC eller J-store? och för det andra kostade ALLA alla alla smycken 10 kr? :) var det i skärholmen JC?

2011-06-09 @ 14:40:18
Postat av: Anonym

hej, vart är klänningen från?

2011-06-09 @ 17:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0