Sjuk!

Hejhej!

Jahapp dåe är man sjuk..
inge roligt alls,hatar att vara sjuk specielt just nu.
Varför blev jag det nyss ååååh dampar bokstavligt!!

Men iaf idag har jag grillat med familjen det va jätte kul hjälpte till med saladen ^^
det är lite ovänligt ifrån mig :P
och just nu sitter jag i min lilla kusin ivans säng med massa näsdukar å hostar som en gås.. -_-

snackade med jhennifer å elin typ som undrade hur jag tyckte om designen,såklart den blev jätte snygg! :D
men vi får ta å fixa en bild på oss allatsm ist ! :)

jahapp ska dra och titta på hur mina kusiner spelar något spel på psp3 x)
och förlåt för jag inte har orkat blogga men har inte haft lust för varit sjuk osv.. :/

då får man väll hoppas på att man blir bättre rätt så snart,det känns ju jätte tråkit att bli sjuk just nu när sommaren har börjat aja det kallas bara ren otur x)

ses C'ya xoxo //Bianca Leiva ♥

s

Hissar : Att sommaren har kommit å att jag snart fyller 15år yey ! :D
Dissar : Att jag har blivit sjuk å folk som inte kan aceptera personer som dom är å dömmer deras utseende hela jävla tiden så trött på det e helt SERRI !!


Kommentarer
Postat av: Saga ^w^

Känns som om jag kommenterar lite för mkt :p hehe <3



Men kolla min blogg ^^ <3

2011-06-06 @ 17:43:26
URL: http://cookiesiloveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0