Sommarlov!!

Hejhej!
Idag hade vi skolavslutning och det var ett utav dom bästa avslutningarna tycker jag!
Vi gjorde en hemlig dans och börjde dansa och typ ingen viste det. Jag, Jhennifer och Elin var några utav dom som var me!
Efter skolavslutningen gick vi till en kille i klassen för att ta bilder, det blev inte så många, eller det blev inga alls typ!
I alla fall efter det så gick vi ner till badet, för föräldrar föreningen hade typ fixat beach party, så vi badade och solade. Vi kom efter att alla hade ätit, men det var inte så att vi missade värsta grejen.
När vi gick från badet, gick jag hem till Jhennifer, där åt vi lasange och hade kul. Vi kan säga att vi var med varan hela dagen! :)

Nu sitter jag hemmma med familjen och tittar på film, men jag kollar typ inte ens.
Till middag åt vi completos som typ är en chilensk maträtt. Eller det är korv med bröd, som vi äter på ett annat sätt och med fler saker än bara ketchup och senap. ;)

Här är lite bilder:

Det här är elin och jhennifer när vi skulle till skhlm och shoppa



Armband jag köpte till Jhennifer, Elin och mig. Jag är nermast sen Jhennifer och sen Elin



Här är Elias, Elins lille bror på cubus. Igår när jag och elin tog hål i öronen.


Elias som prövar solglasögon igen



Cooling asså!! han köpte dom här solglassögonen



Här är mitt nya hål i örat :) Tycks?
mitt tredje hål i örat


Här är min klänning som jag hade idag på skolavslutningen.
Jag köpte den med tjejerna!Den är från New Yorker.
New yorker


Våra 9:or som nu slutar och som jag kommer sakna!! ;(



Jag och Jhennifer!!



Jag och min älskling♥



Stephie och Jhenni



Jag med Jhennifers storebrorsas keps ;)



Jag och jheni med hans kepsar :P



Vi åt jordgubbar, skit gott asså!




jätte fin jordgubbe



Det var allt jag ville säga!
Hoppas det inte var jobbigt att läsa ;)
Jag tror att jag ska lägga mig nu!
Puss Puss, godnatt alla, sov gott!! /Stephie






Kommentarer
Postat av: Saga ^w^

Vad gott me jordgubbar w mummms x3 <3 hoppas att ni i bejst har ett jätte bra sommalov :3 saknar er! <3 kram ^^

2011-06-13 @ 01:16:12
URL: http://cookiesiloveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0