Sverige-Finland 5-0

Hejhej!!
Nu har jag precis kommit hem från en hel kväll i Solna.
Så fort jag kom hem från Jhennifer, gick jag och fixade mig och sen åkte vi på min lillebrors träning. Som var på Skytteholm. När träningen var slut grillade vi och sen så gick alla i laget+familjenra till Råsunda stadion för vi skulle kolla på matchen.
Vi fick stå vid hejarklacken!! Redan första halvlek så ledde Sverige med 3-0. Zlatan gjorde dom två sista i första halvlek och den första i andrahalvlek.
Sverige vann med 5-0, så nu är svenskarna stolta.

Jag hade tänkt lägga in Zlatan låten men elin hann före ;)♥


Outfit!!


Jag som sitter i bilen påväg till skytteholm..

Jag igen :P


Puss/ Stephanie♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser helt död ut vad har hänt? haha

2011-06-08 @ 21:22:57
Postat av: Bianca

Ursäkta mig du som har kommenterat,skriv helst ditt namn å kommentera inte om du inte vet vah du bablar om vaffan ! :O



säg inte så till stephanie för hon ser inte död ut hon e finast i hela världen så punkt slut ingen ny mening!



eller så behöver du inte ens kommentera om du bara kommenterar massa bullshit!!

2011-06-08 @ 23:27:40
Postat av: Anonym

ursäkta mig ? jag ville inte låta taskig och stephaniee är fin och har skit fina ögon har jag sagt att hon är ful ?

2011-06-09 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0