Tidsinställt inlägg - Nu är innebandy brudarna påväg!!

Hejhej!
Nu sitter vi allihopp (förutom Bibbi som är förstor för Sports Camp iår tyvärr :( ) i en bil på motorvägen påväg mot Stadium Sports Camp och lyssnar på musik! Iår ska även Sofie med till Ssc och så kommer min kära Amanda som var där förra året! Saknat dig så mycket Amanda, men om några timmat träffas vi.  Gud vad jag har längtat!! Kommer antagligen inte kunna blogga under veckan. Kommer hem på lördag, men det finns datorer där så kankse skriver ett inlägg eller två.
Håll utkik i bloggen nu underveckan för kommer skriva några fler tidsinställda inlägg så att ni vet.

En av låtarna jag tror vi lyssnar på rätt mycket just nu...!

Kramar, Elin! ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nu är söndagens blogg utsedd, kika in och se om det vart du!;) Om inte så var inte ledsen för drar igång en ny omgång direkt! Passa på nytt och nya regler ! Det räcker med att du anmäler dig en gång , då du kan bli vinnare varje dag hela veckan , vinnaren vinner en fet länkning och sedan en länk längst ner på startsidan så det kommer inte gå att missa. För extra stor chans att vinna sprid detta vidare och skicka antalet länkningar du gjort innan klockan 16.00 och eller lägg upp ett inlägg om att du är med. och vad man vinner. gör du båda så kan jag garantera att du blir en vinnare . olika många vinnare varje dag !

2011-06-26 @ 18:28:01
URL: http://waallenholm.blogg.se/
Postat av: mysan

Hej snälla söt du! :)

Kolla mitt inlägg som heter " min jobbiga period" och mitt nyaste inlägg som heter ”Fina människor” Skulle betyda otroligt mycket om du hjälpte mig och du kanske vet nån som mår dåligt som jag kan hjälpa?

snälla ignorera inte denna kommentar för jag är seriös vill inte att människor ska lida så snälla hjälp mig nu!

Kram! <3

2011-06-27 @ 18:29:29
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0