Träningsvärk -_-

Hejhej!
förlåt men har inte hunnit att blogga,och nte haft lust varit för trött för det.
jag har varit på innebandy läger sen i söndags å det slutar nu på torsdag,
kommer nogg sakna det specielt bästa tränarna Amanda Wendelstig (Djurgården) SM-Guld & VM-Guld
och Kristian Talme (AIK/Balrog) f.d Schweiz, SM-Brons 2 grymt duktiga innebandy spelar lägger ut 2 bilder på dom oxå snart dom är så himla snälla oxå fast Kristian va nte snäll idag för vi fick köra jätte hårt fyspass omg tror jah dog kunde knappast gå har haft värsta muskelvärken sen från söndags! :o 

men iaf jag säger bara jag kommer inte blogga eftersom jag är på lägret osv det blir ju liksom lite jobbigt
att göra det när man kmr hem rätt så sent o måste duscha osv ;)
kan berätta lite om imorgon vad som kmr hända !
imorgon ska jag o hela mitt innebandy lag till storvretsbadet å bada det ska bli grymt roligt tkr jag iaf,få se om man badar x) vill inte att mitt hår ska bli jätte krulligt hahah :P
och innan vi bada så ska Jag o Jamina bli tränade av Filip Ausmaa, målvakt i AIK va kul är  sjukt taggad men har ju lite ont där o där .. men får väll hoppas på att det går över iaf lite imorr innan träningen.Kommer lägga ut massa bilder på mina tränare å min målvaktstränare har inte hunnit ta massa bilder osv i lägret på mig o tjejerna men det kmr väll senare :)

men nu ska jag chilla iväg å lägga mig lite i sängen å kolla på massa tv osv Längtar tills på söndag för då kommer pretty little liars nu på söndag omg längtar!! :D får ju inte veckans bild å veckanslåt :D

Veckans Låt är : I just wanna make you sweat (Snopp Dogg-Sweat/David Guetta Remix)
Veckans Bild är : Charlie Gustafsson
biancas man Så obeskrivlig fiiiin!! :D <3
Nu kommer det bilder på dom bästa tränarna och lite fakta  !! :D <3
amanda :D
Namn: Amanda Wendelstig
Tröjnummer: 29
Position: Forwards
Födelsedatum: 1985-10-12
Längd: 176cm
Vikt: 64kg
Moderklubb: Hässelby/kälvesta IBK
Nuvarande klubb: Djurgården IF IBF
Tidigare klubbar: Balrog B/S IK 02/03 - 09/10, Hässelby SK IBK 02/03,Hässelby/Kälvesta IBK 94/95 - 02/03

Amanda Wendelstig kommer att vara tränare i stadslaget nu i ett tag som hon har sagt till mig,och träna F15
önskar henne stort lycka till. :) <3

flera bilder på amanda här -->
Hennes jätte snygga klubba som hon har designat alldeles själv :D
amanda
Känner mig jätte stolt att jag har hållt i den ! ^^

Nu kmr det bilder på mina andra tränare å lite information :)

fsag
Yrke: Studerande

Familj: Pappa Bosse, mamma Pia, syster Tina

Andra idrotter jag har utövat: Pingis

Personlig målsättning: Slå in sig i truppen, få speltid, utvecklas

Innebandyförebild: Mårten Blixt

Bästa innebandyminne: Superligadebut borta mot Warberg

Varför AIK: Klubben som ger en bäst chans att utvecklas

Vem vinner AIK:s poängliga 2010/11:
Kim Nilsson

Vilken AIK-spelare blir årets utropstecken?
Patrik Stanley

Drömmedspelare: Alexander Egebrandt

Mardrömsmotståndare: Kim Nilsson

Vilka möts i SM-finalen: AIK-Storvreta


All Star Team
Målvakt: Kenneth Lundkvist
Back: Daniel Schmidt
Back: Henrik Lorendahl
Center: Mikael Gunnarzon
Forward: Christian Hellström
Forward: Per Svensson


Okänd talang jag har: Matlagande

En kommentar jag ofta använder: "Svinbra"

Seriefigur jag vill vara och varför: Nalle Puh, för att han är så snäll

Vad gör dig arg? Väckarklockan

Vad gör dig glad? Ledig tid

Vad gör du när du är ledig? Chillar

Favoritfilm: Fight Club

Favoritartist: Liam Gallagher

Favoritpryl: Ipoden



Va bra att man ska bli tränad av svergies bästa målvakt YEEY ^^) <3

krille :D
Namn: Kristian Talme
Tröjnummer: 30
Position: Center
Födelsedatum: 1983-05-01
Längd: 0
Vikt: 0
Moderklubb: FBI Tullinge
Nuvarande klubb: Balrog Botkyrka Södertälje Idrottsklubb
I klubben sedan: 2010-12
Landskamper: 0
Kommentar:
Tidigare klubbar: AIK IBF 10/11
Balrog B/S IK 09/10
Huddinge IBS 09/10
Balrog B/S IK 07/08 - 09/10
Södertälje IBK 01/02
FBI Tullinge 01/02
Balrog B/S IK 00/01
FBI Tullinge 93/94 - 99/00


Bästa Tränaren ever!! :D <3

Men ska gå o träna inför mitt nästa cover med Sara och Pia så C'ya xoxo//Bianca♥

Kommentarer
Postat av: Daniglitter

Hej!

Din blogg är verkligen supersöt!!<3

Skulle bli jätte glad om du ville hjälpa min blogg genom att höja statistiken ett litet snäpp :D

En kommentar eller två skulle heller inte skada x)

Ha det gött!

KRAM

2011-06-21 @ 20:34:45
URL: http://daniglitters.blogg.se/
Postat av: Livettaraldrigslut - Caroline & Ronja

Vinnaren är utsädd av Dagens Blogg, kika in och se om det blev du :D



http://livettaraldrigslut.blogg.se/2011/june/vinnaren-av-dagens-blogg-d-1.html#comment

2011-06-21 @ 20:37:26
URL: http://livettaraldrigslut.blogg.se/
Postat av: Messhey- Aphinya & Mubina (Aphinya)

Snygg blogg;) bra målis, jag har också träningvärk. Och bara en fråga, hur orkar blogga så långt:p?

2011-06-21 @ 20:59:36
URL: http://messhey.blogg.se/
Postat av: Bianca <3

Tack Appi :)

du är jätte duktig som utespelare :)

jag orkar blogga långt eftersom jag inte bloggat på länge så måste ju besökarna få reda på det å en förklaring bara älska göra långa inlägg ;D <3

2011-06-21 @ 22:14:12
URL: http://http:/bejstfriends.blogg.se
Postat av: Nathalie

god natt:D

2011-06-21 @ 23:46:41
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0