Varit med bajskorvarna ♥

Hejhej!♥
Jag har varit med Jhennifer, Elin och Towe nästan hela helgen!
Vi har haft jätte kul när vi varit tillsammans, det har vi ju så klart alltid. Men det var en sk som fattades, det var Bibbi, om bibbi hade varit me skulle det ha blivit ännu roligare!! ♥

Idag fyller min pappa år, vi var hemma tillsammans med honom, och sen ville han gå ner till badet, så köpte vi glass och hade det kul där. Jhenni och Elin var också där nere i badet, så dom köpte också glass efter att dom hade badat och satte sig med oss och åt.  Det var underbart väder idag!!!!
Sen var jag med dom en stund och hade kul. Här kommer bilder vi tog idag...
En bild på Jhennifers mage, som hon tog!! ♥
Söta Elin och Jhennifer


Det var inte mycket, men bättre än ingenting ;)
Ska försöka blogga lite mer/ Stephaniie

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, ursäkta jag skriver HUNDRA kommentarer asså men de kul hihi (L) soryy (: <3

2011-06-07 @ 14:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0