Bianca Här !

Helluw Everybody!
Som sagt idag var det skola grymt jävla boring ..
men iaf hade städansvar grymt jobbigt men blev grymt nöjd,för städade enormt mkt på den sidan jag sitter för hade halva klassrummet.Och efter när jag skulle tagga hem så gick jag med Raffe o Tony.Grymt snella personer dom följde med mig till busshållplatsen ^^ Sen när man väll kom hem så va man såklart inne på datan åt mat men jätte lite eftersom jag mår så himla illa när jag äter mat hemma vet inte vrf !!?? :O
men sen så typ sa pia om jag kunde tagga till tivolit med henne såklart taggade vi dit.Det var grymt jävla tråkigt där bara chillade runt osv.Sen träffade vi lite folk därborta,sen efter ett tag kom Sara med Jenny o Ida det va ganska kul dåe sen åkte jag och sara nja en ganska tråkig karusell hahah  ;D (msn gubbe).Filmade men skakade grymt mkt för frös så himla mkt! nja sen chill typ sen tagga hem imorr blir det Filmkväll med Sara o Pia ! :D sjukt kul !
tror vi ska kolla på massa skräckisar!
tänk att det e bara 14dagar kvar till skolavslutning faaan va skööönt !!
men kmr sakna alla under lovet får väll ta o bestämma att träffa alla ändå ! :)

just nu ligger jag i sängen och har tvättat mitt sår och dunkar musik såklart ;)

KÄRLEK TILL DEN HÄRA LÅTEN !!
Årets Sommarplåga !!
Black And Yellow !
Nu kmr en bild på mig när jag va fjortis  bloggar mer imorr C'ya pösspöss //Bianca
bibbi
En liten Wannabe Fjortis x) <3

Kommentarer
Postat av: Love bejst

Kan du inte visa fler bilder från när du va fjortis bianca. och du "förändringen" kul att se sånt. :)♥



skit grym blogg<3

2011-06-11 @ 09:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0