Bibbi Här!!

♥Hejhej!

Sorry men inte orkat blogga men ska försöka göra det i forsättningen!
jag har haft en grym rolig helg men underbara personer,utom att man bara bråkade men sin lilla kusin
Ivan.Han slog mig ist för Elin han va tydligen på hennes sida,riktig svikare han är!

Har grymt ont i låret.. skolan idag har varit så jävla booring!
såklart bråkade men en lärare som heter janett elr hur fan man stavar hennes namn i dont care!
hon tog min mobil -_-'  så va jag grymt uppkäftig mot henne,men rätt åt henne jävla surpuppa.
sen efter snackade jag med henne utanför hon sa som alla lärare säger när dom skäller ut än.
men brydde mig knappast så mkt,direkt när vi kom in så tog hon Dianas mobil hahahh dog av garv!
sen Diana va uppkäftig fick sedan gå och prata med henne oxå.Snacka om att man har en grymt jobbig lärare :o

Just nu sitter man hemma och har ont i magen för åt för mkt mat!
men ska snart ta och läsa en bok och få se om jag orkar göra matte läxan,för man ska haft gjort klart till sida 30 något tror jah det va.Men som sagt kmr jag nogg inte bli det (hahah)

Om ni inte vet elr hört talas om att det finns ett spel som heter dodle jump på market om ni har android mobiler så borde ni veta vad jag babblar om (hahah).Måste bara slå Elin rekord något med 41tusen något !! :O

Så måste börja nörda det dära spelet för att kunna slå henne!
men nu ska jag chilla iväg och fortsätta med andra saker typ som dunka musik osv ! :)

Dagens Låt!!
Dagens Bild!!
Älskar er !!
Älskar Er Enormt Mkt !! ;* 

Men hörs C'ya Pöss & Kram // ßianca ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0