Jhennifer här, och bara för din skull ;)

Hej hej , jag tänkte bara berätta lite om dagen.
Idag har det typ varit en helt vanlig tråkig skoldag.. Fast på rasten drog vi till bejamin;) Där åt vi och typ solade . Hahah det var iallafall skojj.
Efter skoln drog jag stephanie och Rafael hem till stephanie och pluggade. Sen typ vare vi ute och chillade .
Förresten, om ni inte visste det så är Rafaels syrra världens sötaste !
söta vah ?
kolla vilken sötnos <3

Men när jag kom hem hade jag iaf fått stadium sportscamp  brevet.
Stadium sportscamp är ett as roligt sport läger i sommar.  Iår åker vi dit och spelar innebandy, men dom 2 tidigare åren har jag varit där på fotboll .



Jag bara älskar det här, shiit vilkan minnen man får asså !

i den låg bla den här. jag tror jag sak köpa tjocktröjan,vattenflaska,t-shirt och tofflor ;)


puss puss //jhennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0