Lite bilder ..

Hej hej, som vanligt är jag sämst på att uppd. Men ska försöka ändra på det ;)
Jag tänkte bara lägga upp lite bilder. Både från när vi serverad i skolan och lite annat .
använde bara det här sminket ;)
mitt öga som ser helt fuck't up ut
(hittar int emin pincett, så drf ser ögonbrynen helt cpade ut)
Men ska leta efter pincetten så fort jag gjort det här inlägget ;)
sen blev det såå
slutresultat.. ;)
outfiiiit
haha jag bjuder på dom ;*
närom dansade ;)
--
Pappa fyllde år igår ;D tillhonom köpyte jag och brorsan en experia x8 !
Han blev jätte glad ;) Vi åt världens godanste jordgubbstorta och såg på världens bästa final.
Medtanke på matchen blev detta min outfit :
jag köpte den i barca när vi var där med laget ! Så det är ingen kopia :D
Kärlek till messi och matcen i går !! Fast mest kärlek till pappa som fyllde åår .
puss puss // jhennifer

Kommentarer
Postat av: Melisa ;)

lägg upp fler bilder om du har :P:P alltså på oss aja du fatta =) pusss<´3

2011-05-29 @ 19:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0