Morsdag!


Hejhej! =)
Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag, har inte haft tid och lust.. Sitter o titter på Big brother nu, Sara och Peter tycker jag ska åka ut! Håller ni med? ;) I fredags så var dom flesta av sjuorna på 3-4-5:ornas Junior Prom och serverade och hjälpte till. Det var super kul! Tog typ inga bilder från den kvällen, lägger upp en bild iaf. Igår så gjorde jag inte så mycket vad jag minns, var ute med Stephanie, Rafael och Tony och hade kul. Sen på kvällen gick jag till coop med killarna och köpte morsdag present som jag gav till min mamma imorse med frukosten! Och sen... *pust* åker jag till skhlm med Elias o David och mötte Bibbi där, sen åkte jag hem till henne, kollade på Mirros, var med henne lill kusin och lite annat. Haha, en snabb runda på vad jag gjort i helgen. :P

Stephaie, jag, Towe, Jhennifer. Sen kan man klippa in Bibbi oxå. :) ♥



T-Pain feat. Chris Brown - Best Love Song ♥

Puss o hej leverpastej, Elin.. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf kallar ni Bianca Bibbi ?

2011-05-30 @ 15:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0